February 11, 2022
සුප්රසිද්ධ සමාජ ක්රීඩා දත්ත විශ්ලේෂණ සංවිධානයක් වන GameRefinery සහ ජංගම යෙදුම් ප්රශස්තිකරණය සහ අලෙවිකරණ ඇඳුමක් වන LiftOff, මෙම සතියේ සෞඛ්ය අර්බුදය මධ්යයේ සමාජ ක්රීඩා ක්රියාත්මක වන ආකාරය පිළිබඳ ඔවුන්ගේ ප්රතිඵල හෙළි කළේය.
එක්සත් ජනපදයේ iOS භාවිතා කරන්නන් නොමිලේ ක්රීඩා කිරීමට ඩොලර් බිලියන 1 ක් පමණ වැය කර ඇති බව සමීක්ෂණයෙන් අනාවරණය විය සමාජ කැසිනෝ යෙදුම් 2020 අගෝස්තු 1 සිට 2021 ජූලි 31 දක්වා. මෙය පරස්පර විරෝධී බවක් පෙනෙන්නට තිබුණත්, නොමිලයේ යෙදුම් විවිධ මූලාශ්ර හරහා මුදල් උපයයි.
යෙදුම් නිෂ්පාදකයින් ඔවුන්ගේ පිරිවැය යථා තත්ත්වයට පත් කිරීමට භාවිතා කරන වෙළඳ දැන්වීම් සමඟ සාමාන්යයෙන් මිනිසුන්ට පහර දෙනු ලැබේ. ක්රීඩකයින් ඔවුන්ගේ ක්රීඩාව හෝ ක්රීඩාවේ තත්ත්වය ප්රගතිය සඳහා යෙදුම-තුළ මිලදී ගැනීම් ද සිදු කළ හැකිය.
ඉහත සඳහන් කළ 12-මාස කාලය තුළ, සමාජ ක්රීඩා වෙතින් යෙදුම් ආදායම ඩොලර් මිලියන 990ක නව ඉහළ අගයකට ළඟා විය.
ජාත්යන්තර සමාජ ක්රීඩා සංගමය සමාජ ක්රීඩා නිර්වචනය කරන්නේ අන්තර්ජාලයේ හෝ ජංගම උපාංගවල ක්රීඩා කරන සහ සමාජ සංරචකයක් අඩංගු ඒවා ලෙසය.
මිනිසුන් සාමාන්යයෙන් තම මිතුරන් සමඟ හෝ සෘජුවම ක්රීඩා කරයි, නැතහොත් ඔවුන් නායක මණ්ඩලවල, කතාබස් කාමරවල හෝ සමාජ ජාලයක් හරහා ප්රගතිය සාකච්ඡා කර සංසන්දනය කරති. ඔවුන් ක්රීඩකයන්ට සමගාමීව හෝ කඩින් කඩ වෙනත් අය සමඟ හෝ විරුද්ධව ක්රීඩා කිරීමට ඉඩ දීමෙන් ක්රීඩා අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කරයි.
GameRefinery ට අනුව, කාල සීමාව තුළ සහ අධ්යයනය කරන ලද සමාජ ක්රීඩා යෙදුම් 239 තුළ, පරිශීලකයින් බිලියන 83 කට වඩා වැඩි දැන්වීම් ප්රතිරූප වලට යටත් විය. වැඩි විස්තර ලබා ගැනීම සඳහා, පරිශීලකයින් බිලියන 1.1 කට ආසන්න දැන්වීම් මත ක්ලික් කර ඇත.
GameRefinery හි ක්රීඩා විශ්ලේෂණ ප්රධානී Joel Juelkunen පැවසුවේ එය පුදුමයක් නොවන බවයි ජංගම කැසිනෝ ගෝලීය වසංගතය සූදු ක්රීඩාවට ඇති කර ඇති බලපෑම් සැලකිල්ලට ගෙන යෙදුම් ලොව පුරා ජනප්රියත්වයේ ඉහළ යාමක් දකිමින් සිටී.
මෙම නිශ්චිත වෙළඳපොලේ වැඩි චලනයක් ඔවුන් දකින බැවින්, මෙම නිශ්චිත සිරස් අතට ජංගම සංවර්ධකයින්ට සහ අලෙවිකරුවන්ට දිගු කාලීන උපාය මාර්ග ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා මෙම නව තීක්ෂ්ණ බුද්ධිය විශ්ලේෂණය කිරීම ඉතා වැදගත් බව ඔහු පැවසීය.
2021 මුල් භාගයේදී එන්නත් කිරීමේ අනුපාත ඉහළ ගොස් එක්සත් ජනපදය යම් ආකාරයක සාමාන්ය තත්ත්වයකට පත් වූ විට පවා, සමාජ ක්රීඩා ධනාත්මක ප්රවණතාවක් ඇති බව විමර්ශනයෙන් අනාවරණය විය. GameRefinery ට අනුව, 2021 දෙවන කාර්තුවේ කර්මාන්තයේ ඉපැයීම් ඩොලර් මිලියන 260 ඉක්මවයි.
සාමාන්ය සමාජ ක්රීඩා පරිශීලකයෙකු වෙනත් ඕනෑම ක්රීඩා ප්රභේදයක සාමාන්ය පරිශීලකයෙකුට වඩා පැරණි වීම අලෙවිකරුවන් සඳහා සමහර විට වඩාත් කනස්සල්ලට කරුණකි. පිරිපහදුවට අනුව, පරිශීලක ජනගහනය පිරිමි සහ ගැහැණු අතර 50/50 ලෙස බෙදී ඇති අතර, සමාජ ක්රීඩා ක්රීඩකයින්ගෙන් අඩකට වඩා වයස අවුරුදු 45 ට වැඩි ය.
පර්යේෂණය එය වාසිදායක ආලෝකයකින් සකස් කර ඇති අතර, එය සමාජ "සූදු කාණ්ඩයට පුළුල් ආකර්ෂණයක්" ඇති බව පෙන්නුම් කරන බව පවසමින්, වෙළඳ ප්රචාරණ ව්යාපාරයේ වඩාත්ම අවශ්ය ජනවිකාසය දිගු කලක් තිස්සේ අවුරුදු 18 සිට 34 දක්වා වූ කණ්ඩායමයි.
වසංගතය අතරතුර, සමාජ යෙදුම් පරිශීලක අත්පත් කර ගැනීම සඳහා විශාල මුදලක් වැය කළේය. නව පරිශීලකයින්ගේ ගංවතුර සඳහා තරඟකාරී යෙදුම් සමඟින්, ස්ථාපනයකට සාමාන්ය පිරිවැය (CPI) $11.09 විය. ට්රයිවින් සම-නිර්මාතෘ වේන් ක්වින් මෙය සාධාරණීකරණය කළේය, ප්රකාශ කළේ උසස් තත්ත්වයේ පරිශීලකයින් සාමාන්යයෙන් ඉහළ CPI එකක් අදහස් කරන බවයි.
Apple විසින් එහි IDFA ප්රොටෝකෝලය වෙත මෑත කාලීන වෙනස් කිරීම් iOS සමාජ ක්රීඩා ව්යාපාරය සඳහා (දැන්වීම්කරුවන් සඳහා හැඳුනුම්කාරකය) ප්රධාන සැලකිල්ලකි. Apple විසින් වෙළඳ දැන්වීම් මගින් නිරීක්ෂණය කිරීමට අකමැති පාරිභෝගිකයින් සඳහා iOS 10 හි "Limit Ad Tracking" විශේෂාංගයක් ඇතුළත් කර ඇත.
2020 අගභාගයේදී, Apple විසින් නිවේදනය කළේ එහි පරිශීලකයින්ගෙන් 20% ක් පමණ මෙම විකල්පය සක්රීය කර ඇති අතර එමඟින් සමහර සමාජ ක්රීඩා දැන්වීම් එම පුද්ගලයින් වෙත ළඟා වීම වළක්වන බවයි. එහි ප්රතිඵලයක් වශයෙන්, පිරිපහදු පර්යේෂණ අනාවැකි පළ කරන්නේ අනාගතයේදී, "ඇන්ඩ්රොයිඩ් කැසිනෝ යෙදුම් සඳහා තේරීමේ වේදිකාව ලෙස iOS පිටතට තල්ලු කරනු ඇති" බවයි
ප්රියංකා ප්රනාන්දු, ශ්රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.