පුවත්

September 10, 2019

2020 ජංගම ක්‍රීඩා ගෝලය සඳහා පවතින දේ

Priyanka Fernando
WriterPriyanka FernandoWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

ජංගම දුරකථනය අන්තර්ජාල භාවිතයේ අනාගතය දරන බව ලෝකය පිළිගෙන ඇති අතර, ක්‍රීඩා කර්මාන්තය යම් ආකාරයක පරිණාමය වෙමින් පවතී. ක්‍රීඩා සංවර්ධකයින් සැමවිටම ඔවුන්ගේ මාතෘකා ජංගම උපාංගවල නැගී එන ප්‍රවණතා සමඟ පෙළගැස්වීමට බලාපොරොත්තු වේ. 2020 පැහැදිලිව පෙනෙන්නේ ඉදිරියට යාමට දිශාවන් කිහිපයක් සහිත උද්වේගකර වසරක් ලෙසය.

2020 ජංගම ක්‍රීඩා ගෝලය සඳහා පවතින දේ

5G දැන් යථාර්ථයක් වන අතර සමාගම් එහි හැකියාවන් ප්‍රයෝජනයට ගන්නා ක්‍රීඩා නිර්මාණය කරයි. 2020 දී, 5G සක්‍රීය උපාංග තවමත් තරමක් මිල අධික වනු ඇති බැවින්, සංසිද්ධිය පුළුල් නොවනු ඇත. තවද, ප්ලග් කිරීමට අවශ්‍ය විශාල යටිතල පහසුකම් පරතරය සැලකිල්ලට ගෙන, සංකල්පය බොහෝ පැතිවලින් න්‍යායික වනු ඇත.

කුඩා තිරවල විශාල මාතෘකා

ජංගම වෙළඳපොලට විශාල ක්‍රීඩා වල ප්‍රවේශය තරමක් සීමා වී ඇත. සංවර්ධකයින් පවසන්නේ විකාර අතුරු මුහුණතක් නිර්මාණය නොකර Call of Duty වැනි ක්‍රීඩා ජංගම තිර වලට අනුවර්තනය කිරීම අභියෝගාත්මක බවයි. මක්නිසාද යත් එවැනි ක්‍රීඩා සාමාන්‍යයෙන් ක්‍රීඩා කරනු ලබන්නේ බාහිර පාලනයන් සමඟ වන අතර ජංගම ක්‍රීඩා තිරයේ පාලනය භාවිතා කරයි.

කෙසේ වෙතත්, උත්සාහයන් නොමැති බව නොකියයි. දැනටමත්, Call of Duty: Mobile සහ Elder Scrolls: Blades Mobile Play සඳහා ලබා ගත හැකිය. 2020 ජංගම දුරකථන වලට අනුවර්තනය වන විශාල ෆ්‍රැන්චයිස් මාතෘකා සංඛ්‍යාවේ සැලකිය යුතු වැඩි වීමක් දකිනු ඇත. ඉලෙක්ට්‍රොනික් එන්ටර්ටේන්මන්ට් එක්ස්පෝ 2019 මෙය සිදු වන්නේ කෙසේද යන්න පෙන්නුම් කර ඇත.

කීර්තිමත් ෆ්‍රැන්චයිස් නැගී එන ප්‍රභේද ජනප්‍රිය කිරීමේ ප්‍රධාන රියදුරන් වනු ඇත

ජංගම ක්‍රීඩා, එය කොතරම් ප්‍රිය කළත්, PC ක්‍රීඩා සමඟ නිශ්චිතව නොගැලපේ. තිරයේ ප්‍රමාණය ක්‍රීඩා කරන ආකාරයේ යම් යම් වෙනස්කම් සිදු කිරීමට අවශ්‍ය වේ. උදාහරණයක් ලෙස, සටන් ක්‍රීඩා වූ දේ, 'බීට්-එම්-අප්' මාදිලි ලෙස වඩා හොඳින් ක්‍රියා කරයි.

දැන්, පරිගණකවල ක්‍රීඩා කරන පුද්ගලයින් විශාල ක්‍රීඩා සංවර්ධකයින් කෙරෙහි විශ්වාසයක් ගොඩනඟා ගෙන ඇත. මේ අනුව, ඔවුන් විශාල ඡන්ද බලයෙන් පැමිණෙන්නේ නම්, නව ප්‍රභේද ඉතා ඉක්මනින් පිළිගනු ඇත. Netmarble, උදාහරණයක් ලෙස, E3 2019 හි King of Fighters All-Stars ජංගම ක්‍රීඩාව ප්‍රදර්ශනය කිරීමත් සමඟ මෙම අභිප්‍රාය පෙන්වා ඇත.

ප්‍රවාහය හරහා දේශීය ක්‍රීඩා

බොහෝ පැතිවලින්, ජංගම දුරකථනය බලවත් වී ඇත්තේ එයට තවදුරටත් ප්‍රමාණවත් ගබඩාවක් අවශ්‍ය නොවන බැවිනි. පරිශීලකයින්ට අවශ්‍ය බොහෝ දේ ප්‍රවාහය හෝ වලාකුළු වෙත ප්‍රවේශ විය හැක. කෙසේ වෙතත්, 2020, ජංගම ක්‍රීඩා තුළ මෙම මාදිලිය යථාර්තවත් කිරීමට මඳක් කල් වැඩි බව පෙනේ.

ක්‍රීඩකයින්ට ක්‍රීඩා කිරීමට තවමත් ඔවුන්ගේ දුරකථනවල ස්ථානීයව ක්‍රීඩා ස්ථාපනය කර තිබීම අවශ්‍ය වනු ඇත. මේ සඳහා, ජංගම දුරකථනයේ බොහෝ පිරිවිතරයන් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා දුරකථන නිෂ්පාදකයින්ට ප්‍රශංසා කළ හැකිය, එය ප්‍රථමයෙන්ම ක්‍රීඩා සඳහා සුදුසු වේ. කෙසේ වෙතත්, ප්‍රවාහය යනු ආධාරක යටිතල පහසුකම් වර්ධනය වන බැවින් තව ටිකක් බලා සිටීමට සිදු වන දෙයකි.

2020 එළඹෙන වසරේ ජංගම ක්‍රීඩා වලින් අපේක්ෂා කළ යුතු දේ

ජංගම ක්‍රීඩා වේගයෙන් ක්‍රීඩා කිරීමට ප්‍රධාන ධාරාවේ මාර්ගයක් වෙමින් පවතී. වේගයෙන් විකාශනය වන ක්‍රීඩා ආකෘතිය සඳහා 2020 වසර කුමක් වේද යන්න මෙම ලිපිය ගවේෂණය කරයි.

About the author
Priyanka Fernando
Priyanka Fernando
About

ප්‍රියංකා ප්‍රනාන්දු, ශ්‍රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්‍රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්‍රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.

Send email
More posts by Priyanka Fernando
undefined is not available in your country. Please try:

නවතම ප්‍රවෘත්ති

ක්‍රීඩාවේ අනාගතය: VR, Blockchain සහ AI කර්මාන්තය හැඩගස්වන්නේ කෙසේද?
2024-05-30

ක්‍රීඩාවේ අනාගතය: VR, Blockchain සහ AI කර්මාන්තය හැඩගස්වන්නේ කෙසේද?

පුවත්